繁體 | ENG
 

慶祝國慶70周年暨香港回歸22周年活動
 
Greater Bay Festival 創科潮流音樂嘉年華
 
*音樂會第二階段搶票*
 
 
  仲有幾日就到慶回歸的維園「創科潮流音樂嘉年華」(GBF)盛大舉行的大日子,大家的心情係咪未出發先興奮呢!恭喜晒已經成功取得門票的朋友,每一個成功登記都會得到兩張音樂會的Golden Tickets,帶你的朋友一起同歡! 
 
  好多朋友仔反映撲唔到GBF音樂會門票,但大家唔洗失望,第二階段音樂會門票索取時間26/6/2019下午六時開始啦(*記得一定要揀選音樂會日期並得到音樂會門票QR code 及指示入場換領手帶時才算成功喔。 )
 
  假如,你連第二階段都搶不到的話,你還有最後一個機會,就係當日去到GBF嘉年華現場,玩遊戲賺積分,還會有機會獲取當天音樂會門票架!祝你好運啦!
 
  大家快D用手機下載GBF的應用程式,呢個App唔只可以睇到GBF兩日活動的最新資訊,而活動當日在會場各個區域完成不同任務,仲可以用呢個App儲分,每個小時的頭100個最高分用戶又有機會得到當天音樂會門票,仲有一個神秘機會幫到您地攞飛嫁!請留意最新消息啦!
 
  *嘉年華及音樂會免費入場,每個登記電話號碼可領取門票兩張;並且只能登記索取其中一天音樂會門票。當天憑音樂會門票QR code 可換領音樂會入場手帶兩條。 
 
 
 
*Android 手機應用程式:
GBF - Greater Bay Festival
下載連結:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gbf_app
 
*IOS : 預告!!!!Apple已經宣佈我們的apps會在24小時內成功上架!!!各位朋友仔快D去app store瘋狂F5啦! (不行也沒有關係,掃描我們app下載的QR Code,你手機會自動轉跳去web page做申請)
 
     
  ©2024 Hong Kong Celebration Association